Na Wi-Fi možeš da se povežeš samo kada si u FlixBus-u ili FlixTrain-u. Moraš da otvoriš Wi-Fi podešavanja na svom pametnom telefonu, izabereš „FlixBus Wi-Fi“ ili „FlixTrain Wi-Fi“ i prihvatiš uslove i odredbe. Kada se uspostavi veza sa internetom, možeš da počneš da surfuješ. Ako želiš da se vratiš na našu Wi-Fi početnu stranicu, idi na wifi.flixbus.com ili wifi.flixtrain.com.
Na redu ste!
Pre nego što počneš da koristiš Wi-Fi, pogledaj šta sve možeš da uradiš sa našom besplatnom uslugom u vozilu.
Kako da se povežem na besplatni Wi-Fi u vozilu?
Da li je Wi-Fi neograničen?
Nažalost, Wi-Fi nije neograničen. Da bi se osigurao optimizovani propusni opseg za pružanje najboljeg iskustva za sve u vozilu, mogu se nametnuti ograničenja brzine i posete određenim sajtovima. Kada potrošiš dodeljene podatke, nećeš imati pristup internetu ili ćemo smanjiti brzinu veze. Nakon putovanja dobićeš anketu imejlom koju možeš da popuniš da nam pomogneš da unapredimo Wi-Fi iskustvo u našim vozilima.
Zašto postoje ograničenja za Wi-Fi?
Ograničavamo dozvoljen prenos podataka i brzinu veze da bismo pružili jednake uslove svakom korisniku u vozilu. Cilj nam je da svim putnicima pružimo najbolje iskustvo, ali zbog toga što se vozilo kreće i zbog ograničenja u zemlji/regionu, nećemo moći da garantujemo brz ili neprekidan pristup internetu. Ako je tvoja veza sa internetom loša, pokušaj ponovo kasnije, jer možda prolaziš kroz zonu loše pokrivenosti. Nemoj da zaboraviš da popuniš anketu koju ćemo ti poslati nakon putovanja i pomogneš nam da unapredimo Wi-Fi uslugu u vozilima.
Da li je veza sa internetom sigurna?
Wi-Fi u vozilu je javna mreža; zato preporučujemo da izbegavaš prenos privatnih ili osetljivih informacija dok si na mreži.
Da li mogu da kupim dodatne pakete podataka ili brži Wi-Fi?
Trenutno nemamo mogućnost prodaje dodatnih paketa.
Da li imaš pitanja?
Pogledaj naš odeljak Pomoć ili se obrati onlajn našim stručnjacima iz korisničke službe.